מערכות VRF

המזגן ששינה את עולם מיזוג האוויר
מערכות מיזוג מאז ומתמיד היו מערכות מורכבות מאוד שהאדם הממוצע לא הבין בהם הרבה. עם זאת, ישנם שתי עובדות שכל אחד מכיר לגבי מערכות מיזוג אוויר והיא הכרחיות הפעלה ועלות ההפעלה. מצד אחד אנו חייבים לקרר את הבית בעיקר בחודשי הקיץ, וגם בקצוות העונות האחרות בגין החום הכבד ששורר בישראל ומצד שני עלויות ההפעלה גבוהות מאוד ומהוות את רוב צריכת החשמל בבית. כמו כן, למערכות מיזוג אוויר יש גם חסרונות שנובעים משיטת הפעולה. מערכות VRF שינו את פני המשחק והציבו סטנדרט קירור חדש.

כיצד פועל מזגן VRF?


כדי להבין עד כמה המזגן יעיל צריך להבין במה הוא שונה ממזגנים רגילים. מזגנים רגילים למעשה מקררים את החדר עד שהם מגיעים לטמפרטורה המתבקשת ולאחר מכן הם עוצרים. נסו לדמיין רכב שנוסע עד שהוא מגיע למהירות של 100 קילומטרים לשעה ולאחר מכן מפסיק להאיץ. אחרי כמה שניות הרכב יירד שוב ל-90 או 95 קילומטרים לשעה ושוב יהיה צורך לאמץ את המנוע כדי להגיע למהירות הרצויה. מערכות VRF מגיע לטמפרטורה הרצויה וממשיך לקרר בלי להפסיק את פעולת המדחס, ממש כמו רכב ששומר על מהירות קבועה של 100 קמ"ש בלי לאמץ יתר על המידה את המנוע. טכנולוגיה זו נקראת אינוורטר והיא עומדת מאחורי VRF.

מזגן VRF: הסוף לכל הבעיות


·         מערכת VRF חוסכת כמות עצומה של אנרגיה דבר שמתבטא בחשבון החשמל שלכם בסוף החודש. למעשה, החיסכון יכול להיות עד 50 אחוזים דבר שמספק לכם הפעלה בלי לדפוק חשבון כמה גבוה ייצא חשבון החשמל דבר שמוכר לכולנו משימוש במזגנים ישנים, כשלעתים הצורך לחסוך גבוה מהצורך להיות באווירה ממוזגת ונעימה.
·         מזגן VRF טוב יותר ממערכות מיזוג אחרות לא רק בגלל החיסכון בצריכתה חשמל אלא כי אין קפיצות מעצבנות בטמפרטורה גם לא בחללים גדולים. זו הסיבה שהמזגן יעיל גם לקניונים ולמוסדות גדולים ולמעשה בבית שלכם לא תהיה לו כלל בעיה לספק טמפרטורה זהה במטבח ממש כמו בסלון או בחדרי הילדים.
·         המזגן פועל בצורה שקטה כך שלא תסבלו ממנו גם כשתפעילו אותו בלילה וגם כשתצפו בסרט עם כל המשפחה, אפילו לא כשיש יחידות רבות שמותקנות ומקררות חלקים נרחבים.
·         בגלל שהמדחס פועל בצורה יעילה יותר הוא נשמר לאורך זמן וכך החיסכון שלכם כפול.
מילניום קירור ומיזוג אוויר מספקת מזגני VRF מתקדמים עם התקנה מקצועית ואחריות לאורך שנים. פנו אלינו עוד היום ותתחילו לחסוך!

הפוסט "מערכות
VRF" פורסם לראשונה בטמבלר במילניום מיזוג אוויר
via milackirur.tumblr January 23,2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם

יועץ מיזוג אוויר