הקמת חדרי קירור


חדרי קירור נחוצים למטבחים תעשייתיים גדולים כמו שיש בבסיסים צבאיים, אולמות אירועים או חברות קייטרינג ומסעדות. הקמת חדרי קירור היא משימה לא פשוטה שחייבת להתבצע באופן מקצועי ומנוסה. מהם שלבי ההקמה ומה צריך להיות בהם? זה הזמן לגלות.

תכנון חדר קירור לפי צרכי הלקוח


כדי להקים חדר קירור בצורה הכי טובה שיש, יש צורך להבין מה בדיוק הלקוח צריך. יש חדרי קירור שצריכים להיות גדולים מאוד ויש חדרים יותר קטנים, לעתים יש צורך בטמפרטורות שונות ולעתים אף במקפיא גדול. הקמת חדרי קירור היא מלאכה הנדסית מסובכת מאוד ולכם צריך להשיג כמה שיותר פרטים לגבי השימוש, ולהתחשב בתנאים הפרטניים של המקום וכמובן במגבלות הפיזיות.

ארגזים לחדר קירור


ארגזי חדר קירור נבנים מפנלים בעובי כפול, שיכול לנוע בין 5 סנטימטרים ועד 15 סנטימטרים. ככל שהפאנל עבה יותר כל האיטום טוב יותר וביחס ישר, גם צריכת החשמל חסכונית יותר. בין הפאנלים השונים ישנו בידוד פוליאוריטן מוקצף, שמוחדר ביציקה. הפוליאוריטן הוא חומר אידיאלי לבידוד והוא מוכר גם מאיטום מבנים, כאשר ספיגת המים שלו נמוכה ולכן פותר את בעיית הרטיבות בצורה טובה.

נקודת התורפה: הדלתות


דלתות חדר קירור הם נקודת התורפה של החדר כולו כיוון שהן צריכות להיות חזקות מספיק כדי לאטום היטב אך עדיין קלות מספיק כדי שיהיה אפשר לפתוח אותן בלי מאמץ רב. כמו כן, מנגנון הסגירה חייב להיות תקין והרמטי לחלוטין, כאשר יש צורך גם במנגנון פתיחה אמין מהצד הפנימי. מפתח הדלת חייב להיות אטום על ידי גומי מכל הצדדים, כדי שהסגירה תהיה הרמטית, כאשר חשוב לזכור שיש צורך בכיסוי ביריעות ניילון יחד עם הדלת כדי שבפתיחה שלה לא ייכנס חום רב.

מערכות פיקוד ובקרה


קשה מאוד לשמור על טמפרטורה יציבה לאורך זמן בכל מקום שהוא, אפילו בבית כשאנו מדליקים מזגן חדשני ומתקדם, אך בחדר קירור בעזרת מערכו תבקרה ושליטה מתקדמות מבחינה טכנולוגית אפשר לשמור על מעלה אחת מדויקת גם כשיש שינויים מהותיים כמו למשל פתיחת דלת. המדחסים של אמצעי הקירור פועלים בבקרה עם חיישנים שנמצאים בחדר כאשר יש גם התראות במידה והטמפרטורה עולה משמעותית ללא תגובה מצד המערכות.
המאמר " הקמת חדרי קירור" פורסם לראשונה בטמבלר מילניום מיזוג אוויר
Via milackirur.tumblr April 10, 2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם

יועץ מיזוג אוויר