מערכות קירור למפעלים ולתעשייה


קירור תעשייתי מתוכנן בהתאמה אישית לצרכי הלקוח ועל בסיס טכנולוגיה מתקדמת. השאיפה היא לשלב את פתרונות הקירור במפעלים ובגופים תעשייתיים הזקוקים למערכות יעילות וחסכוניות. בהקמת מערכת למפעלים ולתעשייה מקפידים על השלבים הבאים:
א. שלב ראשון – הבנת צרכי הלקוח. זהו השלב החשוב ביותר בהקמת מערכות למפעלים ולתעשייה. ללא הבנה מלאה של צרכי הלקוח לא ניתן לעמוד בלוח הזמנים של הפרויקט, למנוע תקלות או להבטיח צריכת אנרגיה אופטימאלית. הבנה של צרכי הלקוח מתקבלת לאחר תיאום מוקדם בין נציגי החברה המבצעת לבין נציגי המפעל או הגוף התעשייתי.

ב. שלב שני – התאמה למגבלות. הבנת צרכי הלקוח מאפשרת התאמה של מערכות קירור למגבלות הקיימות בתוך מפעלים וגופי תעשייה. המגבלות יכולות להיות תוצאה של מקום, תנאים סביבתיים, מערכות אינסטלציה וחשמל וכן הלאה. התאמה למגבלות גם היא מהווה תנאי עבור האפקטיביות של פתרונות קירור למפעלים ולתעשייה.

ג. שלב שלישי – ייצור והתקנה. השלב המעשי של יישום מערכות קירור למפעלים ולתעשייה כולל תכנון, ייצור והתקנה. החברה המתאימה בין פתרונות קירור לבין התעשייה צריכה להשתמש בטכנולוגיה הנכונה ולבחור חומרי גלם עמידים. הייצור וההתקנה חשובים מאוד עבור שילוב המערכת לפי צרכי התעשייה והמפעל.

ד. שלב רביעי – בדיקת הרצה. זהו השלב האחרון בו בודקים את המערכות המותאמת עבור התעשייה או המפעל. בדיקת הרצה מפוקחת על ידי אנשי מקצוע ותוצאותיה תורמים לתיקון בעיות או מניעת נזקים. בדיקת הרצה מבוצעת בדרכים שונות בהתאם להיקף הקירור של המערכות או למגבלות אחרות. בדיקת הרצה חיונית לצורך הפעלת תקופת אחריות על המערכת ופתרונות הקירור השונים.

מי צריך מקרר תעשייתי?


ישנו מגוון רחב של מפעלים וגופים תעשייתיים הזקוקים לפתרונות קירור. מקררים תעשייתיים מיועדים בין היתר לחברות הייטק, ארגונים חקלאיים, מושבים, קיבוצים ומחלבות. יש חדרי תפיחה הנבנים בהתאם לצרכי הלקוח ויקבים לחביות יין המשולבים עם מערכות קירור למכלי תסיסה. קירור אוויר צח או שילוב צ'ילרים מהווים גם הם חלק מהמערכת המותאמת לצרכי הלקוחות. יתרה על כך, יש מערכות מורכבות של קירור בעזרת מנהרות הקפאה ומערכות האחראיות על קירור מים.

לקוחות בענף החקלאות, גופים העוסקים בשימור מוצרים כגון פירות וירקות וגם חברות פרחים, פארם וקוסמטיקה מתעניינים במקררים ופתרונות קירור תעשייתיים. עיקר הפעילות של חברות העוסקות בתחום הקירור הוא מול ארגונים פרטיים וציבוריים, אך גם עסקים קטנים כמו בתי קפה, מעדניות ודוכני מזון זקוקים לפתרונות מן הסוג הזה.


המאמר מערכות קירור למפעלים ולתעשייה פורסם לראשונה בטמבלר מילניום מיזוג אוויר
Via milackirur.tumblr  july 05,2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם

יועץ מיזוג אוויר