חדרי קירור לחקלאות

חדרי הקירור ששומרים על התוצרת החקלאית

החקלאות בישראל היא אחד מהענפיים המרכזיים ביותר והיא מייצרת כסף רב למדינה כולה וגם לנו האזרחים. מזג האוויר בישראל אמנם לא מתאים לכל הגידולים אך הוא מושלם לגידול של פירות וירקות מסוימות שכל העולם נהנה מהם כולל אירופה וארצות הברית. הבעיה היא שאחרי שהפירות והירקות הללו צומחים מהאדמה ונקטפים, מזג האוויר יכול להתחיל להרוס אותם ולגרום להם להיות לא ראויים תוך זמן קצר. השמש החזקה לא תמיד עוזרת ואם באירופה אפשר להשאיר פירות וירקות מחוץ למקרר וזה יהיה מושלם עבורם, כאן פעולה כזו תוביל למותם המהיר ולאי טריותם תוך יום או יומיים. חדרי קירור לחקלאות הם הפתרון הטוב ביותר לכל מי שמתעסק בענף וכך התוצרת נשמרת.

חדרי קירור לחקלאות וההכרחיות שלהם בענף

·         חדרי קירור נחוצים ביותר לכל תוצרת חקלאית כלשהי. אמנם לגידולים של תבואה כמו קש או חיטה אין צורך להשתמש בחדרי קירור אך לכל תוצרת אחרת כמו מלפפונים, עגבניות, תפוחי אדמה ושאר פירות וירקות, חייבים להניח אותם מיד בחדר קירור ייעודי. חשוב מאוד לשים לב שהחדר יהיה חדר שניתן לשלוט בו בקלות על הטמפרטורה כיוון שפירות וירקות לא צריכים טמפרטורה כמו של מוצרי חלב ולכן חשוב להעצים את הטמפרטורה לעשר מעלות. הטמפרטורה חייבת להיות אחידה בכל חלקי החדר כדי שכל התוצרת תקבל את הקור שהיא צריכה וכמובן שהחדר יהיה מאורגן הטב.
·         החשיבות של חדרי קירור היא לא רק בשמירה על הטמפרטורה הנכונה כדי שהתוצרת לא תיהרס אלא גם כדי לתת סדר וארגון בסידור המוצרים. תוצרת חקלאית יכולה להיות ממוינת בקרטונים או בארגזי פלסטיק וחדרי קירור נותנים את האפשרות להניח אותם במדפים בצורה מסודרת לעין. כך אפשר למיין את התוצרת בצורה פשוטה הרבה יותר, לנצל היטב את המקום ותוך כדי זה לקבל שטח אחסון קריר ורענן שלא תלוי באף תנאי מזג אוויר אחר כמו גשם, שמש וגם משיכה של מזיקים.

חדרי קירור בכל הגדלים

ישנם חדרי קירור רבים שיכולים להתאים לכל תוצרת ולכל כמות. החדרים יכולים להיות חדרים סטנדרטיים וקטנים וכך אפשר למיין את התוצרת לפי סוגה, כאשר אם יש תוצרת מעטה אפשר לאפסן אותה בחדר קטן יותר. לעומת זאת יש חדרים גדולים מאוד וכל חקלאי יכול רק להרוויח מהם לטווח קצר והארוך.

המאמר "חדרי קירור לחקלאות" פורסם לראשונה בטמבלר מילניום מיזוג אוויר
milackirur.tumblr December 26,2017 via 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם

יועץ מיזוג אוויר