מערכות מיזוג אוויר תעשייתי למסעדות


אף אחד לא היה רוצה לשבת במסעדה שאינה ממוזגת וזה הזמן שלכם בתור בעלי המסעדה לדאוג לכך שהאווירה תהיה נעימה ולא רק בקיץ. מערכת מיזוג אוויר למסעדות שונה בחלק מהמאפיינים שלה ממערכת מיזוג אוויר ביתית וזה הזמן לגלות מה היא דורשת ומה האפשרויות שעומדות בפניכם.

יותר נעים לאכול כשהמסעדה ממוזגת 


אם יצא לכם פעם לעבור במסעדה כלשהי ולגלות שאין בה מזגן אתם ודאי מכירים את פניית הפרסה שאתם מבצעים באותו הרגע כך שלא משנה עד כמה הריח מהמסעדה יהיה טוב, דבר שלא בטוח יקרה אם יש הרבה אנשים שמזיעים מה גם שהחום יוצר אווירה חנוקה, ולמעשה זה עתיד המסעדה שלכם אם היא לא תהיה ממוזגת. עם זאת, מזגן רגיל יכול לספק טמפרטורה שאינה אחידה ויותר מכך, רעש בלתי נסבל מהמזגן, דבר שיכול להיות מורגש יותר במסעדות יוקרה שהן שקטות יותר.

מערכות מיזוג אוויר תעשייתי למסעדות


·         כשבוחרים מערכות מיזוג אוויר שאמורות להיות מתאימות למקום הומה אדם צריך להתייחס לפרמטר הרעש כדבר עיקרי למרות שאנשים רבים מזלזלים בו ובטוחים שהוא שולי. נכון שיש מזללות מאוד רועשות והמזגן בכלל לא יורגש אך גם במקומות כאלו מי שיישב לידו ישמע אותו היטב.
·         מערכת מיזוג אוויר למסעדה חייבת להיות חסכונית. המזגן יפעל בלי הספקה מהבוקר ועד לסגירת המסעדה ולעתים מדובר על 24 שעות מה שאומר שהמזגן יפעל ברצף במסעדות שפועלות גם בשבת. כדי לא לצאת עם חשבון חשמל של עשרות אלפי שקלים כדאי להשקיע יותר במזגן יקר אך חסכוני באנרגיה.
·         אמנם החלק החשוב באמת במסעדה הוא טיב האוכל אך לפעמים אנו אוכלים עם העיניים ומשלמים גם על המקום. לא הרבה אנשים היו מגיעים למסעדה שצינורות המזגן עוברים בה בתקרה בצורה גלויה ומכוערת דבר שמצריך מכם לחשוב על מערכות מיזוג אויר דקורטיביות.

מערכת VRF לשירותכם


מזגן VRF הוא המזגן החסכוני ביותר שיש והוא חסכוני עד כדי כך שחצי מתשלום החשמל שלכם יתקזז כבר מהחודש הראשון והחיסכון שלכם יורגש במהירות. המזגן יכול לפעול בצורה שקטה הודות לטכנולוגיה המתקדמת שלו והוא משתלב בצורה יוצאת מן הכלל באופן דקורטיבי בכל מקום.

המאמר "מערכות מיזוג אוויר תעשייתיות למסעדות" פורסם לראשונה ב goldy.co.il
December 26,2017 via goldy.co.il

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מערכת שחרור עשן

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם