מערכות מיזוג אוויר תעשייתי למסעדות


מערכות מיזוג אוויר למסעדות צריכות להיות דקורטיביות, חסכוניות ושייצרו אווירה אחידה ונעימה. לא פשוט להשיג את כל הפרמטרים הללו אחרי ייעוץ עם מקצוענים תגלו מהר מאוד שהמשימה לא כל כך מסובכת כמו שהיא נשמעת.

כולם רוצים לאכול באווירה ממוזגת

המסעדות בישראל עמוסות בסועדים רעבים אך מעבר לאוכל הטעים כל מי שמגיע למסעדה רוצה לקבל שירות טוב ואווירה נעימה. "במסעדה משלמים גם על המקום" זו אחת האמרות הנפוצות ביותר כשיושבים במסעדה או כשמגיעים אליה אך האם באמת המקום שווה את המחיר? ללא מיזוג אוויר, תשכחו מזה שלקוחות יגיעו אליכם כי מערכות מיזוג אוויר במסעדות זה הבסיס של הבסיס. כשהמקום לא ממוזג ולא נעים לשבת בו אף אחד לא יגיע למסעדה גם אם האוכל יהיה פינוק אמיתי.

כיצד בוחרים מערכות מיזוג אוויר תעשייתי למסעדות?

·         עוד לפני שמתחילים את תהליך הבחירה ומבררים בין כמה מקומות וכמה אפשרויות חשוב לזכור שמערכות מיזוג אוויר למסעדות ולעסקים אינן דומות למערכות מיזוג ביתיות. יש כמה בהבדלים כאשר בראש ובראשונה מערכות מיזוג אוויר אלו יפעלו באופן רציף ומאומץ במשך כל שעות היממה דבר שמחייב אתכם להשקיע במערכת חסכונית, גם אם זה אומר מזגנים יקרים יותר. ברגע שתנסו ולחסוך ותרכשו מערכת שעולה מחיר נוח כיס, חשבון החשמל שלכם יקזז את החיסכון ואף ייצור לכם הפסדים רבים יותר על צריכת האנרגיה.
·         אם המזגן בבית מבצע עבודה טובה ויוצר אווירה נעימה ביותר, לא בטוח שכך יהיה גם במסעדה. אם המזגן מקרר היטב בבית בארוחת החג הבאה תשימו לב מה בדיוק המזגן מסוגל לבצע ותגלו מהר מאוד שהוא הרבה פחות יעיל. כשיש יותר אנשים יותר חם, וכשכולם יושבים זה לצד זה עוד יותר חם, וכשהמזגן פועל באופן רצוף ומאומץ כל היום אפילו יותר חם.

אווירה אחידה ומעוצבת

כל הסיבות שנמנו לעיל מסבירות מדוע מערכות מיזוג אוויר תעשייתיות שונות ממערכות ביתיות. הן חייבות להיות חזקות יותר וכמו כן האווירה חייבות לספק אווירה אחידה ולמנוע מצב שבשולחן אחד יהיה קר ובשולחן אחר חם, דבר שיכול לגרור מצבים לא נעימים ואף לא מכובדים. כמו כן, המערכות חייבות להשתלב טוב יותר עם הדקורציה שלא כמו בבית שמזגן גדול ולבן זה דבר שגרתי.


המאמר "מערכות מיזוג אוויר תעשייתיות למסעדות" פורסם לראשונה בicc.org.il
December 26,2017 via icc.org.il

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם

יועץ מיזוג אוויר