תעלות מיזוג אוויר

תעלות מיזוג אויר מסחריות דרושות היום במקומות שונים. הן אמורות לחמם או לקרר ואמורות להפוך את השהייה במקום לנעימה יותר ונוחה יותר. בכדי שהן תעשינה את העבודה חשוב לתכנן אותן בקפידה, הן צריכות להיות יעילות וצריכות לספק את המענה הדרוש למטרות שונות.
בתכנון תעלות מיזוג אוויר צריך לתת את הדעת לצרכים הספציפיים של כל מקום ומקום, צריך לקחת בחשבון מהם הפתחים הקרובים מהם יכול להיכנס חום או קור, וכמובן, לקחת בחשבון את גודל המבנה והגובה שלו. יועץ מיזוג אויר יוכל לספק לכם את האינפורמציה הדרושה לכם, והנה הסוגים השונים של תעלות מיזוג האוויר שקיימים:

התעלות העגולות


תעלות עגולות אלו תעלות שמתאימות לאזורים מסחריים תעלות עם עוגנים מה שהופך אותן לחזקים וקשיחים מאוד. תעלות אלו נחשבות ליעילות במיוחד והן סגורות בצד אחד כך שהאטימה שלהן היא מקסימלית מה שמגביר עוד יותר את יעילותן. תעלות כאלו ניתן להתקין גם באזורים חשופים ולא רק נסתרים, מכיוון שהן דקורטיביות ומוסיפות המון לחלל.

תעלות פח


עוד סוג של תעלות מיזוג אוויר הן תעלות פח. הפח נחשב לחומר עמיד שמחזיק מעמד שנים ארוכות ואינו מתכלה, ואת הפח ניתן לחתוך בקלות כך שהוא יכול לבוא בכל גודל שהוא, בהתאם לצרכים של המקום. ניתן להתקין את התעלות הללו במקומות חשופים כמו גגות בניינים.

שרוול שרשורי


אם אתם מסתובבים באזורים מסחריים, בטוח נתקלתם בתעלות מיזוג אויר שהן שרוול שרשורי. שרוול שרשורי קל להתקין והן מבודדות מפני לחות וחסינות מפני חום. תעלות מיזוג אויר שהינן שרוול שרשורי הולכות והופכות לפופולריות יותר ויותר, הן מצד הצרכנים והן מצד המתקינים שמעדיפים להתקין אותם בגלל העבודה הפשוטה יחסית.

אם אתם צריכים תעלות מיזוג אויר בשביל העסק שלכם או לכל חלל מסחרי אחר שבאחריותכם, אתם צריכים קודם כל להבין מהן האפשרויות העומדות בפניכם ולהתייעץ עם האנשים הנכונים. תעלות מיזוג אויר מתאימות ישפיעו על מראה החלל ויהיו חלק מהעיצוב שלו, וישפיעו כמובן על מערכות מיזוג האוויר עצמן. לכל חלל יש את הצרכים שלו ומה שמתאים לחלל אחד לאו דווקא יתאים לאחר.

הפוסט "תעלות מיזוג אוויר" פורסם לראשונה בטמבלר מילניום מיזוג אוויר
Via milackirur.tumblr.com February 05,2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מערכת שחרור עשן

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם