מעוניינים בחדרי קירור בהתאמה אישית?


אחד ההיבטים החשובים ביותר בתכנון של חדרי קירור עבור עסקים וארגונים, הוא שהחדרים יתאימו באופן אישי לדרישות של הלקוח. עם זאת, חשוב מאד לזכור שלחדרי הקירור, יש גם סטנדרטים שלא ניתן לעולם לחרוג מהם, ושהם חייבים להתקיים - אחרת היעילות של חדר הקירור תרד. במאמר זה, נעזור לכם להבין מהן ההתאמות האישיות שאפשר לבצע-  אך כמובן מהם גם היסודות שחשוב שיהיו לכל חדר קירור באשר הוא.

כל התכונות שכדאי שתכירו

  • גודל ונפח - בעקרון, אפשר לתכנן כיום חדרי קירור והקפאה בגדלים שונים מאד. אפשר למצוא חדרים שהם גדולים במיוחד, ואפשר למצוא חדרים מצומצמים יחסית. עם זאת, אחד ההיבטים החשובים ביותר שיש להקפיד עליהם בכל חדר קירור הוא היחס בין הנפח החופשי לנפח המאוחסן. על מנת שהקירור יעבוד בצורה טובה וישמור על המוצרים, חובה תמיד לשמור על שליש מתוך הנפח של חדר הקירור חופשי, ולמעשה ללא אחסון. זה אומר שאסור לתכנן חדרים שיהיו קטנים מידי ועמוסים במוצרים - שכן אז הקירור לא יעבוד. קחו זאת תמיד בחשבון, כשתשבו לתכנן את המקום עבור החדר.

  • בידוד - עוד היבט שיש להתייחס אליו הוא הבידוד של חדרי קירור. בעקרון, הבידוד הוא תמיד איכותי מאד. כבר ברמה הבסיסית ביותר - מדובר על חדר עם קירות עבדים במיוחד וחומרי בידוד רבים. גם הדלת של חדרי הקירור היא דלת עם מנגנון נעילה הרמטי, שבא בעצם למנוע כל סיכוי לחדירה של חום פנימה. עם זאת, במידה ואתם מעוניינים בבידוד ברמה גבוהה עוד יותר, לחומרים רגישים במיוחד - כמובן שאפשר להזמין חדרי קירור בסטנדרטים גבוהים עוד יותר.

  • טמפרטורה - ישנם חדרי קירור שיכולים לספק לכם טמפרטורה נמוכה במיוחד. אם תרצו - היא יכולה להיות אף נמוכה ממינוס 40 מעלוס צלזיוס. כמובן שגם כאן מדובר על הדרישה שלכם. יש מקרים שבהם חדר הקירור צריך לספק קירור ברמה של 20 מעלות צלזיוס, מה שנחשב פשוט למדי - ויש מקרים שבהם עליו לספק טמפרטורה נמוכה מאד.

על מה כדאי תמיד להקפיד?

הדבר שעליו תמיד כדאי להקפיד, הוא כמובן לפנות לחברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום - כך תוכל ולהבטיח שבכל מקרה, חדר הקירור יתאים בצורה מושלמת לצרכים שלכם, ויעמוד בכל הסטנדרטים הנדרשים.
הפוסט פורסם לראשונה באתר ריהוט – עיצוב דירות קטנות
Via rehut.co.il February 20,2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם

יועץ מיזוג אוויר