חדרי קירור לפרחים


חדרי קירור לפרחים צריכים לעבוד במספר רב של קריטריונים. הם צריכים להיות מותאמים לשימוש, הם צריכים להיות עמידים לטווח הארוך, הם צריכים להיות קלים לניקוי ויחד עם זאת הם צריכים להיות חסכוניים בעלויות התפעול שלהם. עם זאת, בנייתם צריכה לעמוד בתקציב ועל כן נדון במאמר זה.

האם אפשר לבנות חדר קירור באופן עצמאי?

חדר קירור נחות למגוון רחב של שימושים כאשר בנוסף לקירור תרופות, קירור מזון ועוד מגוון רחב של מוצרים לקירור בטווח הארוך והקצר, יש צורך לקרר גם את הפרחים. קירור הפרחים שומר עליהם טריים כאשר חדר כזה חייב להימצא בכל חנות פרחים או משתלה שרוצה לשמור על הפרחים שלה הכי טריים ואיכותיים שיש. עם כל הצרות הטוב לשמור על הפרחים רעננים וצבעוניים, בסופו של דבר חדר קירור מאלץ אותנו להיפרד מסכומים לא מבוטלים ולעתים עולה המחשבה להקים אותו לבד. הקמת חדר קירור לפרחים אופן עצמאי יהיה תהליך מסובך, קשה, ארוך ולעתים אפילו לא בטיחותי.

כמה עולה להקים חדרי קירור לפרחים?

·         בניית חדרי קירור לפרחים יכולה לעלות בין 1000 ועד 4000 שקלים בממוצע. שימו לב שלמרות המחיר הגבוה הוא דיין לא מתקרב לחדרי קירור למזון הרי חדרי קירור לפרחים יהיו קטנים יותר, וזהו אחד הפרמטרים המשמעותיים למחיר.
·         לא רק גודל החדר משפיע עליו אלא גם איכותו. יחידות קירור יעילות יותר, איטום ובידוד תרמי טוב יותר וכמובן מערכות בקרה שונות שיותקנו בחדר יכולים לייקר את המחיר משמעותית.

כיצד נוזיל את עלויות הבנייה?

אם אתם רוצים להוזיל את העלויות אתם לא יכולים להתפשר על האיכות וזהו כלל שחשוב מאוד שתפנימו. העלויות אמנם יכולות להיות גבוהות אך בסופו של דבר מדובר על חדר הכרחי לתפעולו של העסק ולשמירה על התוצר שעליו עמלתם חודשים רבים, הפרחים, איכותיים וטריים ללקוחות שלכם. במידה ואתם לא מתפשרים על שום דרישה שלכם אתם יכולים להוזיל את העלויות אך ורק על ידי סקר שוק מעמיק בין מספר חברות. יש מגוון רחב של חברות שיכולות לבנות חדרי קירור לפרחים וזה בדיוק הזמן שלכם לסנן את כולם ולהתקשר לחלק מהאפשרויות עד לקבלת ההצעה הכי משתלמת שיש.
המאמר "חדרי קירור לפרחים" פורסם לראשונה באתר פרחים מארץ ומחול
Via .florist.co.il September 12, 2018


תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם

יועץ מיזוג אוויר