חדרי קירור והקפאה

חדרי קירור והקפאה הם הכרחיים לכל מסעדה, קייטרינג או מוסד המגיש מזון או מאחסן אותו. מרבית המזון שאנו צורכים איננו שורד בטמפרטורות גבוהות, לכן הצורך בחדרי קירור אשר יישמרו על טריות המזון.

למי יש צורך בחדר קירור והקפאה?


כאמור לעיל, כל מי שמתעסק במזון הדורש תנאי קור, חייב להחזיק בחדר קירור או הקפאה, או לעיתים גם וגם. בתי עסק המוכרים מזון, מסעדות, קייטרינג, מלונות, מטבחים צבאיים, חדרי אוכל בקיבוצים, מחסני יבוא וייצוא ועוד. כל אלו הם עסקים ומוסדות אשר חייבים חדרים לקרר ולהקפיא בהם מזון בכמויות גדולות. אמנם לא כל המזונות דורשים קירור או הקפאה, אך אין ספק שמדובר ברוב המכריע של המזונות (כמעט כולם מלבד מוצרים כמו קטניות, פסטה וכדק)


חשיבות קירור והקפאה נכונים ומדויקים של מזון


מזונות רבים דורשים סביבה קרה או מקפיאה לצורך השמירה על טריותם ולמניעת התקלקלות והצטברות חיידקים וריקבון. מדובר על אבות מזון שלמים, כמו פירות וירקות, גבינות ומוצרי חלב, בשרים ודגים ועוד. כל אלו, במידה ולא יישמרו בכל עת בטמפרטורה האידיאלית ובתנאי הלחות המיטביים שלהם, עשויים להתקלקל ולהוות סכנה בריאותית עבור מי שיצרך אותם ובמידה ולא יגיעו לצרכנים, יהוו הפסד כלכלי משמעותי לכל הנוגעים בדבר. לכן, ישנה חשיבות ראשונה במעלה בכל הקשור לאחסון מזונות, לנושא הטמפרטורה והקירור או ההקפאה המותאמים.

כיצד תבחרו את חדר הקירור הנכון עבורכם?


כיום, ישנן חברות רבות המתמחות באמצעי קירור והקפאה או באופן כללי יותר, במכשור תעשייתי למטבחים גדולים ואלו מספקות חדרי קירור והקפאה ממגוון של יצרנים, עם פונקציות שונות, עוצמות קירור והקפאה שונות, גדלים משתנים וכדומה. עליכם לבחור את חדר הקירור ו\או ההקפאה שלהם בראש ובראשונה, על פי סוג המזון אותו אתם מתכוונים לאחסן בתוכם. שנית, הכניסו למשוואה את מגבלות התקציב שלכם וכמובן, מגבלות המקום וצרכי הגודל שלכם. לבסוף, לאחר שמיפיתם בעצמכם את הדרישות והצרכים האישיים שלכם, התייעצו עם איש מקצוע המתמחה בתחום שיוכל להכווין אתכם לדגם הנכון ביותר עבורכם, מבית היצרן הטוב ביותר עבור צרכיכם.

הפוסט " חדרי קירור והקפאה" פורסם לראשונה בטמבלר מיזוג אוויר של מילניום
milackirur.tumblr November 16,2017 via


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם

יועץ מיזוג אוויר