סוגי מערכות מיזוג אוויר

אמנם מזגן נשמע לנו כמו מוצר חשמלי בסיסי ופשוט, המקרר כשצריך או מחמם כשצריך, מדובר בענף שלם של מוצרים, אשר לכל אחד מאפיינים ייחודיים משלו המתאימים לצרכים ספציפיים. במדריך הבא נלמד על שלושה סוגי מערכות מיזוג אוויר אשר עיקריים ומובילים בתחום.

הסוג הראשון- מערכת מיזוג אוויר ביתית


מדובר בסוג הנפוץ ביותר אותו כולנו מכירים מקרוב, המזגן הביתי. מדובר במערכת מיזוג הפועלת על עוצמות ותפוקה מסוימים, המותאמים למרחב ביתי. אמנם ישנם סוגים שונים של מזגנים ביתיים, מיצרנים שונים, דגמים שונים הפועלים בעוצמות שונות, אך סה"כ לקטגוריה זו נכנסים מזגנים מסוימים בלבד, כאשר המאפיינים שלהם לרוב דומים. מערכת המיזוג הביתית מאפשר לשמור על טמפרטורה נוחה בבתי מגורים, משרדים קטנים ובתי עסק קטנים, באמצעותם ניתן לקרר או לחמם את החלל בהתאם לטמפרטורה החיצונית.
  

הסוג השני- מערכת מיזוג תעשייתית


הסוג השני של מערכות מיזוג אוויר, הוא מערכת המיזוג התעשייתית. מדובר במזגנים תעשייתיים המותאמים לעבודה בעוצמות גבוהות לצורך קירור או חימום של חללים גדולים במיוחד, בתפוקה גבוהה ועבודה מתמדת (לעיתים, בלתי פוסקת) ובטמפרטורות מדויקות. מערכות המיזוג התעשייתיות הן הכרחיות בכל עסק או מוסד רשמי וציבורי, שכן מדובר במקומות בהם מגיעים באופן תכוף לבקר לקוחות או מבקרים ועליהם לחוש בנוח מבחינת טמפרטורה ובכלל. מדובר במזגנים בעלי מרכיבים המותאמים לסביבה התעשייתית, אשר נשחקים הרבה פחות מהר מהמערכות הביתיות.

הסוג השלישי- מזגני הVRF


טכנולוגית הVRF היא טכנולוגיה חדישה ומקדמת בתחום מערכות המיזוג בעולם ובישראל. מדובר בטכנולוגיה המשנה את תדרי נפח הקירור בהתאם לקליטת מאיידים. היתרון העיקרי בטכנולוגיה הזו הוא שהיא מאפשרת שמירה על טמפרטורה יציבה לאורך זמן, ללא השהיות של המערכת אלא תוך ויסות שלה בהתאם לטמפרטורה בחלל. הטכנולוגיה הזו מאפשרת לחסוך בעלויות צריכת החשמל באופן די משמעותי ובנוסף, היא מאפשרת כמובן את הנוחות שבסביבה עם טמפרטורה יציבה ולא משתנה. מזגנים בעלי טכנולוגית VRF הם לרוב יקרים יותר מאשר אותו מזגן רגיל, אך בטווח הארוך נראה שהטכנולוגיה הזו חוסכת יותר כסף מאשר גורמת לבזבוז שלו.


הפוסט " סוגי מערכות מיזוג אוויר" פורסם לראשונה בטמבלר מיזוג אוויר של מילניום
milackirur.tumblr November 07,2017 via

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם

יועץ מיזוג אוויר