יועץ מיזוג אוויר

אם אתם עומדים בפני בניית בית חדש/יש לכם כבר בית או שאתם בעלים של משרד או חלל מסחרי כלשהוא אתם צריכים לדאוג בין השאר למיזוג האוויר בו. למיזוג האוויר ולאיכות שלו יש משמעות רבה להתנהלות היום יומית בעיקר בימי הקיץ הלוהטים או בימי החורף הקרים. בשביל לקרר או לחמם את הבית בצורה יעילה כדאי להתייעץ עם יועץ מיזוג אויר שישטח בפניכם את כל האפשרויות, והנה כמה הבדלים בין מערכות מיזוג אויר שונות, כמה אפשרויות שמהן תוכלו לבחור:
מערכות VRF

מערכת VRF ומולטי אינוורטר פועלת על מדחסים ייחודיים אשר משנים את תפוקת החשמל הנצרכת בהתאם לפעולת היחידות הפנימיות. ניתן לחבר כמה יחידות למעבה חיצוני יחיד ולשמור כך על טמפרטורה יציבה. מערכת כזו ניתן גם לחבר למערכות שליטה מרחוק או בית חכם. זו שיטת קירור או חימום חסכונית במיוחד ולמרות שההתקנה שלה יקרה יחסית, בחישוב של שנים קדימה החיסכון משמעותי. המדחס נשחק בצורה מינימאלית ומאריך חיים, ועובד בצורה שקטה במיוחד. מערכת ה-VRF גם משתלבת בצורה דקורטיבית בכל חלל.

מערכת מיני מרכזי אינוורטר

עוד אופציה של מערכת מיזוג אויר היא מערכת מיני מרכזית אינוורטר. המערכת מבוססת על יחידת עיבוי חיצוני המחוברת למקור אחד וכך האויר מפוזר בכל רחבי הבית. את המאייד מתקינים במקום נסתר בבית שלא יפגע בעיצובו והוא מחובר למספר תעלות שמזרימות אויר לכל רחבי הבית.

מערכת מולטי אינוורטר

את המזגנים המפוצלים כולנו מכירים וזו מערכת שלוקחת את המזגנים הללו עוד צעד אחד קדימה. עם מערכת זו ניתן לחבר יחידת עיבוי חיצונית אחד ל-9 יחידות פנימיות ברחבי החלל, מה שאומר שליטה על הטמפרטורה בכל חדר וחדר וחיסכון מרבי בחשמל.

מה עדיף, תעלות מיזוג אויר או מזגן מפוצל?

בדיוק בגלל זה אתם חייבים יועץ מיזוג אוויר שיגיע אליכם ויבחן את הבית שלכם ספציפית ויספק לכם המלצות. יועץ מיזוג אויר ייקח את הכול בחשבון, את גודל החללים בבית, את העיצוב שלהם, וכמובן את התקציב שלכם ויציע לכם את הצעה הטובה ביותר בשבילכם. אין תשובה חד משמעית מה עדיף וכל מקרה הוא לגופו.
המאמר פורסם לראשונה " יועץ מיזוג אוויר" בטמבלר מילניום מיזוג אוויר
Via milackirur.tumblr February 07,2018

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם