תכנון מיזוג אוויר

מערכות מיזוג אוויר תעשייתיות אינן דומות למערכות מיזוג אוויר ביתיות בעיקר בדבר אחד – הן פועלות בדרך כלל בצורה מאסיבית הרבה יותר מאשר מערכות מיזוג אוויר ביתיות, פועלות שעות ארוכות ולעיתים גם 24 שעות ביממה, וצריכות לקרר או לחמם חללים גדולים יותר. מערכות כאלו גם חשופות לנזקים יותר מאשר מערכות ביתיות, הן בגלל מאסיביות השימוש והן בגלל המיקום שלהן. תכנון מיזוג אוויר מקצועי ואיכותי יאפשר לכם לבחור את המערכת הנכונה לכם, זו שמורכבת מהחומרים האיכותיים ביותר שיאריכו ימים. הנה כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון.

איזה מזגן? בהתאם לדרישת ולצרכים של הלקוח.


ראשית, מי שיכריע איזה מזגן או מערכת חימום או קירור יותקנו הוא הלקוח. לכל לקוח ולקוח יש את הצרכים שלו ואת ההעדפה שלו, יש מי שמעדיף לשלם יותר על ההתקנה אך לחסוך כסף לטווח הרחוק, או להיפך. תכנון מיזוג אוויר מקצועי מתיל עם שמיעה של הלקוח לגבי צרכיו והעדפותיו.

מערכת שמתאימה לגודל החלל


הפרמטר החשוב ביותר בעת תכנון מיזוג אוויר היא התאמה של מערכת בעלת כוח מספיק לקירור או חימום החלל. לכל חלל תעשייתי יש את הגודל והגובה שלו ואי התאמה נכונה עשויה לפספס את המטרה, גם בכך שהחלל לא יחומם או יקורר מספיק או שהמערכת תצטרך "להתאמץ" יותר ולצרוך יותר חשמל.

ההקמה עצמה


בעת תכנון מיזוג אוויר צריך לקחת בחשבון גם מה אומרת ההקמה, מה היא דורשת ואילו תשתיות יותקנו כמו גם מתקני הקירור עצמם. לא כל מערכת ניתן להתקין בכל מקום ותכנון נכון ימנע הוצאת מיותרות, תסבוכות ועוגמת נפש.

שירות לאחר ההתקנה


לא רק ההתקנה וסוג המערכת חשובים אלא גם מה קורה לאחר ההתקנה, מי נותן את המענה במקרה של תקלה או בעיה והאם התחזוקה מתבצעת על ידי צוות טכנאים מוסמך. חשוב גם להבין מהם זמני התגובה של מי שאמור להתגבר על הבעיה מכיוון שיש חללים מסחריים שללא קירור או חימום עלולים להיות מושבתים מה שכרוך בהפסד כספי.

המאמר תכנון מיזוג אוויר פורסם לראשונה בטמבלר מילניום מיזוג אוויר
milackirur.tumblr February 08,2018 via via

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם

יועץ מיזוג אוויר