חדרי קירור למסעדות

כדי להקים חדרי קירור למסעדות יש צורך להתחשב במספר פרמטרים. החדר צריך להיות גדול ומרווח, החדר צריך להיות נוח לניקיון ולתחזוקה אך בראש ובראשונה הוא צריך להיות חסכוני. עלויות קירור גבוהות מאוד וזה ידוע לכולנו כי אין מי שלא מדליק את המזגן רוב שעות היום בחודשי הקיץ, וזה הזמן להבין איך בונים חדר קירור חסכוני.

מי צריך חדרי קירור?

חדרי קירור למסעדות אולי לא נראים לעין אך למעשה כל מסעדה ואפילו מסעדה בגודל בינוני, מחזיקה חדר קירור בחלק האחורי שלה. לעתים אתם יכולים לראות את חדר הקירור במידה והמטבח של המסעדה פתוח אך ברוב המקרים מדובר על חדר אחורי שכן כך הרבה יותר קל לבנות אותו, כיוון שאת החום שהוא פולט על מנת לקרר יש לפלוט אל החלק החיצוני של המבנה, וכך המקום גם יותר מעוצב. מלבד מסעדות, גם חברות קייטרינג, בסיסים של צה"ל, אולמות אירועים ולמעשה אפילו תעשיות שלא קשורות למזון כמו חברות תרופות ובתי מרקחת, חייבים להחזיק חדר קירור. מה משותף לכולם?

הרצון לחסוך והדרך ליישם אותו

  • בין אם מדובר על חדרי קירור למסעדות או חדרי קירור לאולמות אירועים או חברות קייטרינג, כולם רוצים לחסוך בעלויות השוטפות. הוצאות החשמל על חדר קירור יכולות להגיע לאלפי שקלים בחודש ובחדרי קירור גדולים ההוצאה יכולה להיות אפילו עשרות אלפים. בראש ובראשונה יש לבחור יחידות קירור איכותיות ויעילות אנרגטית, אפילו אם הן יהיו יקרות יותר.
  • כדי למנוע מצב בו דלת נשכחת פתוחה או שיש תקלה ואיש לא מטפל בה והטמפ' עולה, יש צור להתקין מערכות התרעה כמו שתצפצף ותסמן לכם בכל מאורע שכזה. מערכות בקרת אקלים או מערכת אזעקה לדלת יכולות לעזור.

חדר חסכוני הוא חדר מבודד

גם אחרי שבחרתם יחידות קירור חסכוניות ויעילות אנרגטית והתקנתם את כל המערכות הכי מתקדמות שיש עם טכנולוגיה נוחה לתפעול, זה לא אומר שסיימתם את המשימה. אמנם הן מקררות את האזור ביעילות המקסימלית אך יכול להיות שהחום מצליח לחדור אל תוך החדר ולמעשה מבטל את כל הפעילות החסכונית שלהן. מה אפשר לעשות? אפשר לבחור חדר קירור אטום ומבודד לחלוטין עם חומרים מבודדים כמו אלומיניום, פלדה מגולוונת, לוחות פוליאוריטן, חומרים מאווררים כמו איטונג וכן הלאה. כך היעילות אנרגטית תגבר משמעותית. המאמר "חדרי קירור למסעדות, פורסם לראשונה באתר Grillz על האש אוכל ובישול Via grillz.co.il July 30, 2018   http://www.grillz.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A8%D7%99-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%9C%D7%9E%D7%A1%D7%A2%D7%93%D7%95%D7%AA/        

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מערכת שחרור עשן

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם