חדרי קירור

 

היכרות עם סוגים שונים של חדרי קירור יכולה לעזור לבחור אותם. עם זאת, תהליך הבחירה עצמו נוטה להיות מורכב מכפי שנהוג לחשוב והוא מחייב ליווי מקצועי בתכנון ובהתקנה. הנה כל הפרטים

חדרי קירור הם חלק בלתי נפרד ממגוון רחב של סוגי תעשיות. מלבד תעשיית המזון שבה ברור למה משתמשים בחדרים מן הסוג הזה, חשוב לזכור את החיוניות שלהם עבור תעשיית התרופות, הקוסמטיקה והבריאות. יתרה על כך, יש תחומים שלמים שבהם משולבים חדרי קירור בהתאמה אישית על פי סוג המוצרים הנמכרים או לפי סוג הפריטים שמיובאים מארצות שונות ברחבי העולם.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן להשיג חדרי קירור בהתאמה אישית. בשביל התאמה אישית מן הסוג הזה, מגדירים מראש את אופי השימוש בחדרי הקירור ואת המידות והגדלים שלהם. לאחר מכן, בודקים איזה מפרט של כל חדר קירור עשוי לעלות בקנה אחד עם הצרכים של הלקוחות ושל קהל היעד. במקביל, מבררים לגבי הבדלים בין יצרנים של חדרי קירור ומקבלים פרטים מסודרים על המחיר.

איך בוחרים חדרי קירור?

העניין הוא שתהליך הבחירה של חדרי קירור עלול להיות משימה מורכבת. התאמה אישית היא כמובן משהו שצריך לשאוף אליו, אך לא כל חברה שזקוקה לחדרי קירור גם יודעת מה יהיו הדרישות שלה בטווח הארוך. במקרים כאלה, מה שהכי חשוב לעשות זה לערב בעלי מקצוע. אם מערבים מוקדם בעלי מקצוע, מגדילים את הסיכוי לכך שחדרי הקירור שייבחרו ייתנו מענה על הציפיות של קהל היעד ועל הדרישות שלו.

הנה למשל כמה פרמטרים שלגביהם כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע מהתחום של תכנון, ייצור והתקנת חדרי קירור:

א. טמפרטורה, עוצמת קירור ורמת לחות – צריכת האנרגיה של חדרי קירור תלויה במשתנים קבועים. משתנים אלו כוללים בתוכם את הטמפרטורה, את עוצמת הקירור המקסימאלית שאליה החדרים מסוגלים להגיע ואת רמת הלחות. אם למשל יש בחדר רמת לחות גבוהה, ייתכן וזה ידרוש מחדרי הקירור מאמץ עודף שיבוא לידי ביטוי בצריכת אנרגיה גבוהה. בכל מקרה, את הפרטים הללו על טמפרטורה, עוצמת קירור ורמת לחות מקבלים מראש.

ב. בנייה, הקמה, ייעוץ ותכנון חדרי קירור – בעלי מפעלים או חברות זקוקים לשירות מלא שכולל בתוכו בנייה, הקמה, ייעוץ ותכנון של חדרי קירור בהתאם לנסיבות שקיימות בשטח. אפשר כמובן להתחיל בהשוואה בין סוגים שונים של חדרים כאלה על פי מידע תאורטי שיש בתוך קטלוג, אבל בסופו של דבר לא תהיה ברירה אלא להגיע לשטח ולהתאים את חדרי הקירור למה שקורה בו. בפועל, התאמה כזו יכולה להתבצע רק על ידי בחרה שמתמחה בהתקנה של חדרי קירור ולא רק בשיווק שלהם.

ג. אחריות והתחייבות לשביעות הרצון של הלקוח – היתרון של חדרי קירור הוא שניתן להתאים אותם תוך כדי עבודה לצרכים מעודכנים של הלקוחות ושל קהל היעד. אם רוצים לבצע פעולות כאלה בלי לשלם בנפרד, אפשר לנסות לנצל את תקופת האחריות ואת ההתחייבות של היצרן או המתקין לשביעות הרצון של הלקוחות. אז גם פה, מה שעושים זה לבדוק מראש את תנאי ההסכם ולא לחכות עד לרגע האחרון כדי לגלות שיש בו סעיפים שלא עולים בקנה אחד עם האינטרסים הקיימים.

השירות שלנו, שביעות הרצון שלך

המומחים של מילניום קירור מיזוג אויר בע"מ יכולים להפוך את החיים שלך לקלים יותר. לא משנה באיזה שלב של בחירת חדרי קירור העסק שלך נמצא, השארת פרטים כאן באתר תאפשר לנו לספק עבורך שירות מלא באחריות. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סוגי מערכות מיזוג אוויר

כיצד לבחור את המזגן המתאים לבית שלכם

יועץ מיזוג אוויר